mamawkuchni

Witajcie :)

Witajcie jestem szczęśliwą mamą trójki dzieci. Całe moje życie to 6 letnia Julka, 4 letni Kubuś i 4 miesięczny Pawełek. Ze względu na taką gromadkę moją pracą jest mój dom, gotuje, sprzątam, zajmuję się domem i jestem z tego dumna 🙂 Pomyślałam, że w wolnej chwili blogowanie będzie dobrym pomysłem, a że mam sporo doświadczenia to będę miała o czym pisać. Może jakieś mamy będą chciały zaczerpnąć porad bądź też inspiracji z moich kuchenny pomysłów. Nie wiem czy wspomniałam ale gotowanie jest moją pasją. Staram się aby moje dzieci jadły zdrowo ale też smacznie Wzbogacam potrawy w zdrowe składniki i zawsze staram się aby wyglądały ładnie i apetycznie, dzięki temu dzieciaki dużo chętniej jedzą 🙂 Zapraszam do czytania moich postów i czerpania przyjemności z gotowania 🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 11 kwietnia 2015 by .

Nawigacja

